دکتر نوروزی :حیدری مشکلی برای بازی با بوریرام ندارد/باید قدر تفکر باشگاه را دانست

 

دکتر امین نوروزی ، در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان استقلال قبل از دیدار با بوریرام اظهار داشت: خوشبختانه همه بازیکنان در سلامت کامل به سر می برند و از لحاظ آسیب دیدگی مشکلی نداریم.

وی در خصوص وضعیت حیدری که این روزها همه در مورد او سوال می کنند اظهار داشت: حیدری با تیم تمرین می کند و البته روزی دو جلسه هم با او فیزیوتراپی انجام می دهیم. این بازیکن تا الان مشکلی ندارد و ما خوشبختانه در اینجا شرایطی را فراهیم کردیم که اگر به بازیکنی فشار بیاید خیلی زود با توجه به تجهیزات شرایط او را بررسی می کنیم.

معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت جمشیدیان نیز گفت: این بازیکن هم شرایط خوبی دارد و در حال تمرین با تیم است.

نوروزی همچنین از بهبودی پژمان نوری خبر داد و گفت: نوری هم مشکلی ندارد و بعد از چند جلسه فیزیوتراپی در حال حاضر در کنار دیگر بازیکنان تیم در حال تمرین است.

وی همچنین ضمن تشکر از باشگاه استقلال گفت: در اینجا از لحاظ تغذیه شرایط خوبی داریم و یک آشپز با خود آورده ایم. باید قدر این تفکر باشگاه را دانست چون در این منطقه شرایط تغذیه خیلی مهم است و بازیکنان باید غذایی صرف کنند که با ذائقه ایرانی همراه باشد. 

نوروزی در پایان ابراز امیدواری کرد شرایط بازیکنان تا روز بازی به همین منوال باشد و آنها بتوانند با شرایط ایده‌آل در خدمت استقلال باشند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 ا 23:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.